Hackingul cresterii economice

Morgan Brown și Sean Ellis · 2021
de la 47.60 Lei · 8 oferte
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Vezi mai multe oferte (3)

Istoricul prețului

Teme

Descriere

Metoda propusa de cei doi experti, hackingul cresterii, e deopotriva rezultatul a zeci de ani de practica in domeniul afacerilor si expresia unei gandiri ce trece dincolo de granitele marketingului traditional, venind cu solutii accesibile si inovatoare.

Intr-o lume a businessului dominata de competitia acerba pentru atragerea unui numar cat mai mare de clienti, sunt esentiale cresterea rapida a cotei de piata si dezvoltarea unor strategii de marketing imbatabile. Sean Ellis si Morgan Brown propun solutii pentru a transforma orice companie, indiferent de marimea sau de specificul ei, intr-una de succes, cu o pozitie competitiva pe piata.

Nicio companie, indiferent de marimea sau de specificul ei, nu se poate dezvolta rapid in lipsa unei echipe responsabile cu cresterea. Insa pentru ca aceasta echipa sa dea rezultatele asteptate, ea trebuie sa fie construita potrivit unui principiu fundamental, strain modului traditional de organizare a companiilor: acela al colaborarii interdepartamentale.

Lectia fundamentala a lui Ellis si Brown este aceea ca, pentru a ohtine o crestere rapida si ireversibila, trebuie sa cream echipe specifice, cu specialiati din toate domeniile, capabili sa lucreze impreuna pentru acelasi scop, cu deplina libertate de a testa si experimenta idei.

  • O lectură obligatorie pentru toți cei din lumea afacerilor.

    James Currier

  • În peisajul tot mai haotic al businessului, în care poți pierde clienți cât ai clipi, iar piețele sunt perturbate în mod constant, identificarea soluțiilor de creștere este crucială pentru supraviețuire. Cartea de față le oferă companiilor o metodologie pentru dezvoltarea și optimizarea unor noi strategii, cu scopul de a-și crește cota de piață.

    Eric Ries

  • O carte extraordinară, care merită să stea printre cele mai importante lucrări despre dezvoltarea start-up-urilor.

    Jeff Bussgan, Harvard Business School

  • Nimic nu e mai important pentru o afacere decât să atragem utilizatori și clienți noi. Modul în care facem asta azi, când totul se desfășoară online, e total diferit de cum se proceda în trecut. Această carte vă învață cum să gândiți ca niște vânzători ai viitorului.

    Josh Elman

Detalii

Categorie
Business si economie / Antreprenoriat
Stiinte
Autor
Morgan Brown, Sean Ellis
Traducator
Carmen Cuculescu
Editura
Curtea Veche
Anul publicării
2021
Limbă
Romana
Copertă
Cartonată
Dimensiuni
145x205 mm
Pagini
496
Vezi mai mult