Hackingul cresterii economice
Cel mai mic preț
Hackingul cresterii economice. Cum isi ating rapid companiile obiectivele de dezvoltare
Delfin · În stocHackingul creșterii economice
BookZone · În stocHackingul creșterii economice
Curtea Veche · În stocHackingul cresterii economice
Libris · În stocHackingul creșterii economice. Cum își ating rapid companiile obiectivele de dezvoltare
Cartepedia · În stocHackingul cresterii economice
Carturesti · În stocHackingul creșterii economice
LibHumanitas · În stocHackingul cresterii economice
CLB · Fără stocIstoricul prețului
Teme
Descriere
Metoda propusa de cei doi experti, hackingul cresterii, e deopotriva rezultatul a zeci de ani de practica in domeniul afacerilor si expresia unei gandiri ce trece dincolo de granitele marketingului traditional, venind cu solutii accesibile si inovatoare.
Intr-o lume a businessului dominata de competitia acerba pentru atragerea unui numar cat mai mare de clienti, sunt esentiale cresterea rapida a cotei de piata si dezvoltarea unor strategii de marketing imbatabile. Sean Ellis si Morgan Brown propun solutii pentru a transforma orice companie, indiferent de marimea sau de specificul ei, intr-una de succes, cu o pozitie competitiva pe piata.
Nicio companie, indiferent de marimea sau de specificul ei, nu se poate dezvolta rapid in lipsa unei echipe responsabile cu cresterea. Insa pentru ca aceasta echipa sa dea rezultatele asteptate, ea trebuie sa fie construita potrivit unui principiu fundamental, strain modului traditional de organizare a companiilor: acela al colaborarii interdepartamentale.
Lectia fundamentala a lui Ellis si Brown este aceea ca, pentru a ohtine o crestere rapida si ireversibila, trebuie sa cream echipe specifice, cu specialiati din toate domeniile, capabili sa lucreze impreuna pentru acelasi scop, cu deplina libertate de a testa si experimenta idei.
-
O lectură obligatorie pentru toți cei din lumea afacerilor.
James Currier
-
În peisajul tot mai haotic al businessului, în care poți pierde clienți cât ai clipi, iar piețele sunt perturbate în mod constant, identificarea soluțiilor de creștere este crucială pentru supraviețuire. Cartea de față le oferă companiilor o metodologie pentru dezvoltarea și optimizarea unor noi strategii, cu scopul de a-și crește cota de piață.
-
O carte extraordinară, care merită să stea printre cele mai importante lucrări despre dezvoltarea start-up-urilor.
Jeff Bussgan, Harvard Business School
-
Nimic nu e mai important pentru o afacere decât să atragem utilizatori și clienți noi. Modul în care facem asta azi, când totul se desfășoară online, e total diferit de cum se proceda în trecut. Această carte vă învață cum să gândiți ca niște vânzători ai viitorului.
Josh Elman
Detalii
- Categorie
-
Business si economie / Antreprenoriat
Stiinte - Autor
- Morgan Brown, Sean Ellis
- Traducator
- Carmen Cuculescu
- Editura
- Curtea Veche
- Anul publicării
- 2021
- Limbă
- Romana
- Copertă
- Cartonată
- Dimensiuni
- 145x205 mm
- Pagini
- 496