Cele trei reguli

Michael E. Raynor și Mumtaz Ahmed · 2016
de la 55.00 Lei · 5 oferte
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Istoricul prețului

Descriere

Cum gandesc companiile exceptionale?

Pentru fiecare sector de activitate exista un jucator care se remarca. Cum reusesc unele companii sa obtina performante exceptionale pe termen lung, in ciuda faptului ca se confrunta cu aceleasi constrangeri ca rivalele lor? Ce fac acestea in mod diferit? Ce putem invata de la ele?

Companiile exceptionale reusesc, pentru o vreme sa invinga inertia, sa se opuna entropiei si sa se adapteze la schimbarile de mediu sau la cele de la nivelul concurentei. Genereaza performante mai bune si le sustin pentru mult mai mult timp decat s-ar astepta cineva in mod normal. Nimic nu tine pentru totdeauna, dar la urma urmei obiectivul este obtinerea celor mai bune performante posibile pentru cat de mult timp se poate.

Cele trei reguli este un ghid indispensabil oricarei companii care vrea sa ajunga la rezultate de top, iar combinatia perfecta de studii de caz si analiza amanuntita de date ofera un raspuns la aceste intrebari.

Ceea ce face din «Cele trei reguli» un gen diferit de carte de management este focusul pe procesul de gandire al companiilor de succes. Autorii au adunat un volum impresionant de date de-a lungul unei lungi perioade de timp si le-au analizat folosind metode statistice solide, pentru a descoperi care sunt companiile castigatoare din diverse domenii de activitate.

Doar atunci cand au inceput sa analizeze modul in care gandesc aceste companii, procesul prin care iau decizii, au descoperit factorii esentiali care separa performanta de exceptie de cea mediocra. Steven van Groningen, Presedinte & CEO Raiffeisen Bank

Despre autori:

Michael Raynor este director la Deloitte Services LP, unde exploreaza strategia, inovatia si cresterea la nivel de corporatie alaturi de clienti dintr-o gama larga de industrii. Este si coautor al cartii The Innovator's Solution, scrisa impreuna cu Clayton Christensen.

Mumtaz Ahmed este director executiv responsabil cu strategia la Deloitte LLP unde se ocupa de dezvoltarea la nivel de corporatie, de tehnicile de inovatie si de brandul companiei in SUA.

Detalii

Categorie
Business si economie / Management
Autor
Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed
Traducator
Emilia Vasiliu
Editura
Publica
Anul publicării
2016
Limbă
Romana
Copertă
Brosata
Dimensiuni
140x200 mm
Pagini
472
Vezi mai mult

Mai multe cărți de Michael E. Raynor și Mumtaz Ahmed