Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmata prin care sa va incantati clientii, colegii si pe toti cei care va ies in cale
Cel mai mic preț
Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmata prin care sa va incantati clientii, colegii si pe toti cei care va ies in cale
Librarie.Net · În stocCultura serviciilor superioare
BookZone · În stocCultura serviciilor superioare. Metoda confirmata prin care sa va incantati clientii, colegii si pe toti cei care va ies in cale
Delfin · În stocCultura serviciilor superioare
Libris · În stocCultura serviciilor superioare
LibHumanitas · În stocCultura serviciilor superioare. Metoda confirmată prin care să vă încântați clienții, colegii și pe toți cei care vă ies în cale
Cartepedia · În stocCultura serviciilor superioare
Librex · Fără stocIstoricul prețului
Teme
Descriere
Cititi aceasta carte si aplicati pasii sugerati. Veti asista la transformarea culturii organizationale din firma dumneavoastra si la schimbarea ireversibila a perspectivei pe care o aveti asupra serviciilor. Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor. Pregatiti-va pentru o incursiune exceptionala intr-o lume total noua. Marshall Goldsmith, autorul bestsellerului What Got You Here Wonʼt Get YouThere
Am asistat la evolutia peisajului corporatist. Si am vazut ca numeroase aspecte au ramas statice - neschimbate, dar nu de neschimbat. Ron Kaufman ne arata cum putem evolua cu ajutorul cartii sale, Cultura serviciilor superioare. Acesta este scopul absolut: sa ne inaltam si sa ne ridicam deasupra zilei de ieri. Warren Bennis
Ron Kaufman ne dezvaluie in mod convingator motivul pentru care tipul adecvat de servicii va poate transforma afacerea, oferind totodata un plan detaliat si usor de urmat. Toti detinatorii functiei de CEO, toti managerii si angajatii care furnizeaza servicii altora, nu numai ca ar trebui sa citeasca aceasta carte, ci sa o utilizeze ca referinta permanenta. Adrian Gosticksi Chester Elton, autorii bestsellerului The Carrot Principle
O carte care ar trebui sa fie lectura obligatorie la scoala. O carte care poate schimba oameni, companii sau chiar o tara intreaga. O carte care mie mi-a largit orizontul si mi-a schimbat mentalitatea. Dragos Anastasiu, Presedinte Eurolines Group & TUI TravelCenter
Detalii
- Categorie
-
Business si economie / Antreprenoriat
Business si economie / Marketing
Stiinte - Autor
- Ron Kaufman
- Traducator
- Mihaela Sofonea
- Editura
- Publica
- Titlu original
- Uplifting Service: The Proven Path to Delighting Your Customers, Colleagues, and Everyone Else You Meet
- Anul publicării
- 2013
- Limbă
- Romana
- Copertă
- Brosata
- Dimensiuni
- 140x200 mm
- Pagini
- 376