Revolutia Marketingului contextual

Mathew Sweezey · 2024
de la 70.00 Lei · 4 oferte
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Istoricul prețului

Teme

Descriere

Revolutia marketingului contextual. Cum sa-i motivezi pe cumparatori in epoca mass-mediei infinite

Intr-o lume caracterizata de zgomotul nelimitat al mass-mediei, oare cum ar putea afacerile sa ajunga la clienti? Prin context.

Suntem in mijlocul unei ample revolutii media. Pentru prima data in istorie, oamenii obisnuiti din intreaga lume au puterea de a crea, distribui si consuma continut; si asta imediat, de oriunde s-ar afla, folosindu-si dispozitivele. Cresterea masiva in ceea ce priveste "zgomotul" creat de acesti consumatori si de dispozitivele lor creeaza o situatie complet noua ce face ca marketingul conventional sa para invechit. Dar chiar si asa, nenumarate companii si structuri de marketing continua sa se bazeze pe modelele traditionale, considerand ca actiunile lor vor domina clientii. Si nu fac altceva decat sa se insele.

In aceasta carte, deopotriva provocatoare si practica, Mathew Sweezey, expert Salesforce, subliniaza intr-un mod indraznet noua era a "mass-mediei infinite" si pune o intrebare inteleapta: Intr-o lume in transformare, in care clientii isi construiesc propriile experiente, care este cheia de a trece peste acest obstacol si de a-i motiva sa cumpere? Este contextul - legatura stransa dintre dorintele individuale imediate ale consumatorului si experientele pe care un brand le creeaza pentru a le indeplini.

Bazandu-se pe cercetari noi si analize privind psihologia consumatorului, Sweezey defineste cinci elemente-cheie ale contextului.

Experientele clientilor trebuie sa fie:

  • Disponibile: Cum sa ajuti oamenii sa obtina valoarea pe care o cauta in acel moment.
  • Permise: Cum sa le oferi oamenilor ceea ce au cerut, in conditiile lor.
  • Personale: Trecerea de la cat de personala este o experienta la cat de personal o poti livra.
  • Autentice: Cum sa combini vocea, empatia si conventiile brandului.
  • Practice: Cum sa creezi o legatura puternica cu brandul, dincolo de produs.

Daca sunteti in cautarea unei carti ce contine diagrame cu rate de conversie, palnii de vanzare si tabele cu rentabilitatea investitiilor, atunci nu ati gasit ceea ce cautati. Sweezey revine la aspectele asupra carora ar fi trebuit sa ne concentram pana acum: comportamentul uman, de ce consumatorii iau deciziile pe care le iau si de ce contextul conteaza mai mult ca niciodata. - Geoffrey Colon, Seful departamentului Brand Studio, Microsoft Advertising; autor, Disruptive Marketing

Prin Revolutia marketingului contextual, Mathew Sweezey ofera o harta a modului in care putem sa-i deservim pe consumatorii curenti inundati de media, in momentele care conteaza. Aceasta carte ar trebui sa fie o lectura obligatorie pentru brandurile din categoria de top, scolile de business si membrii conducerii superioare ai companiilor de pretutindeni. Atat de fundamentala este! - Jeffrey K. Rohrs, autor, Audience

Noii lideri de piata nu vor fi comercianti sau marci, ci clienti. Comerciantii care vor sa urmeze exemplul clientilor lor trebuie sa inceapa cu aceasta carte. - Doc Searls, autor, The Intention Economy; coautor, The Cluetrain Manifesto

Daca recunoasteti si acceptati ca marketingul s-a transformat, ati parcurs deja jumatate din drum. Aceasta carte va va ajuta sa parcurgeti restul drumului, sprijinindu-va sa decideti ce sa faceti in aceasta privinta. Sfaturi practice de la un practicant din lumea reala. - Dharmesh Shah, cofondator si CTO, HubSpot

Sweezey ofera un set de strategii detaliate despre cum sa faci marketing modern, de la modul in care brandul si publicitatea trebuie sa se schimbe in era digitala pana la integrarea profunda a tehnologiei si a datelor care sa permita o scalare. Cumparati cate un exemplar pentru fiecare membru al echipei de marketing pentru a va transforma relatia cu clientii. - Charlene Li, fondator si analist senior, Altimeter, Prophet Company; autor de bestseller conform New York Times, The Disruption Mindset

Detalii

Categorie
Business si economie / Marketing
Stiinte
Autor
Mathew Sweezey
Traducator
Bianca Popescu Paulevici Lexiconnova
Editura
Prestige, Editura Prestige
Anul publicării
2024
Limbă
Romana
Copertă
Brosata
Dimensiuni
130x200 mm
Pagini
336
Vezi mai mult