Cum sa livrezi fericire

Tony Hsieh · 2011
47.20 Lei · 6 oferte
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Vezi mai multe oferte (5)

Istoricul prețului

Descriere

Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine.

> Plateste-i pe noii angajati cu cate 2.000 de dolari pentru a-si scrie demisia.

> Fa din customer service responsabilitatea intregii companii, nu doar a unui singur departament.

> Concentreaza-te asupra culturii organizationale si transforma acest aspect in prioritatea numarul unu.

> Foloseste-te de rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii in administrarea afacerii tale.

> Ajuta-i pe angajati sa se dezvolte atat pe plan personal, cat si pe plan profesional.

> Cauta sa schimbi lumea.

> A, da, si incearca sa faci cat mai multi bani.

Suna nebuneste? Toate acestea tin de procedura standard de operare de la Zappos, retailerul online cu vanzari anuale de 1 miliard de dolari. Dupa ce in 2009 a debutat ca cel mai bine plasat nou-venit in clasamentul anual al „Celor mai bune companii pentru care sa lucrezi”, realizat de revista Fortune, Zappos a fost achizitionat de Amazon.com, printr-o tranzactie evaluata la peste 1,2 miliarde de dolari.

Detalii

Categorie
Business si economie / Antreprenoriat
Business si economie / Management
Business si economie / Marketing
Stiinte
Timp liber / Hobby
Autor
Tony Hsieh
Traducator
Mihai Fulger
Editura
Publica
Anul publicării
2011
Limbă
Romana
Copertă
Brosata
Dimensiuni
140x200 mm
Pagini
264
Vezi mai mult

Mai multe cărți de Tony Hsieh