Cel mai mic preț
Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop
LibHumanitas · În stocCum sa livrezi fericire
Carturesti · Fără stocCum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop
Delfin · Fără stocCum sa livrezi fericire
BookZone · Fără stocCum sa livrezi fericire
Libris · Fără stocCum să livrezi fericire. Calea către profituri, pasiune și scop
Cartepedia · Fără stocIstoricul prețului
Descriere
Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine.
> Plateste-i pe noii angajati cu cate 2.000 de dolari pentru a-si scrie demisia.
> Fa din customer service responsabilitatea intregii companii, nu doar a unui singur departament.
> Concentreaza-te asupra culturii organizationale si transforma acest aspect in prioritatea numarul unu.
> Foloseste-te de rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii in administrarea afacerii tale.
> Ajuta-i pe angajati sa se dezvolte atat pe plan personal, cat si pe plan profesional.
> Cauta sa schimbi lumea.
> A, da, si incearca sa faci cat mai multi bani.
Suna nebuneste? Toate acestea tin de procedura standard de operare de la Zappos, retailerul online cu vanzari anuale de 1 miliard de dolari. Dupa ce in 2009 a debutat ca cel mai bine plasat nou-venit in clasamentul anual al „Celor mai bune companii pentru care sa lucrezi”, realizat de revista Fortune, Zappos a fost achizitionat de Amazon.com, printr-o tranzactie evaluata la peste 1,2 miliarde de dolari.
Detalii
- Categorie
-
Business si economie / Antreprenoriat
Business si economie / Management
Business si economie / Marketing
Stiinte
Timp liber / Hobby - Autor
- Tony Hsieh
- Traducator
- Mihai Fulger
- Editura
- Publica
- Anul publicării
- 2011
- Limbă
- Romana
- Copertă
- Brosata
- Dimensiuni
- 140x200 mm
- Pagini
- 264