Jargon de afaceri american

2012
9.63 Lei · 1 ofertă
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Istoricul prețului

Descriere

„Cartea aceasta e cu adevarat valoroasa atat pentru liderii de companii, cat si pentru tanarul intreprinzator, intrucat ii scuteste de ani si ani de ucenicie in limbajul specific lumii afacerilor.” (Howard Nusbaum)

Iata si cateva jargoane:Analysis-paralysis – Vorbe-vorbe, fapte ioc; stil de management caracterizat prin sedinte si intalniri nesfarsite, in care luarea deciziilor este umbrita de rapoartele analitice prezentate si de etc. etc. etc.Beehive – Actiuni fara rost; multa roiala, cu prea putine efecte reale; poate provoca paralizie temporara.Dead Fish, Idaho – Oras fictiv din America; expresie folosita de oamenii de marketing atunci cand se refera la cele mai ciudate locuri in care ajungi sa vinzi.Gazelle – O companie care creste cu cel putin 20% pe an.Idea hamster – Trimitere peiorativa la acei manageri sau angajati care vin mereu cu idei noi, dar lasa pe seama celorlalti studiul de fezabilitate.McJob – Termen negativ cu trimitere la muncitorii necalificati sau la angajatii din sectorul tertiar.Ozzie and Harriet – Perechea clasica de parinti cu doi copii in intretinere.Stag – La bursa, un speculant pe termen scurt.

Detalii

Categorie
Business si economie
Editura
Humanitas
Anul publicării
2012
Dimensiuni
130x200 mm
Pagini
288
Vezi mai mult